Monday, November 8, 2010

Aku dan Cinta

Aku adalah pencinta wanita...
Tidak pernah kenal erti lelah menyatakan kasih...
Meluahkan kata mempamerkan rasa...
Kerisauanku adalah memikirkan cara berikutnya
untuk melihatkanmu betapa sayangnya aku...

...............................................................................................

Kanda sayang dinda...
Bagai si pungguk aku tak pernah jemu memandangmu...
Tidak aku pernah lekang dari senyuman melihatmu...
Tawamu...
Gelagatmu...
Penghiburku...

Aku cinta padamu...
Sejuta kali ku kata rasanya tetap sama...
Gementar tubuhku meluahkan rasa... cinta... sayang... kasih...
Tiap ketika tiap masa...
Damainya hidupku dgn kehadiranmu...

I love you honey...
Bahagianya rasa kau di sisi...
Segala mahumu ku beri...
Wang ringgit bukan lagi ukuran... bukan lagi kepentingan...
Masaku... kau curilah semuanya... aku tak pernah sesal...

..................................................................................................

TAPI aku single la sekarang... adui... spoil...

3 comments:

  1. last2 rupa2nya single. hampeh! hahahaha.

    ReplyDelete
  2. hurm... nak buat camne... tgh syok2 layan perasaan bercinta di alam fantasi, balik ke realiti rupanya single da... :D

    ReplyDelete